Hela Sveriges nya hobbiesar

På bara något år har svenskarnas hobbiesar tydligen vänt till att huvudsakligen bestå av ett passionerat intresse av att se andra människor dansa på tv, ett omättligt begär av att få veta vad alla - såväl kändisar som vanliga dödiga - anser om varenda liten obetydlig småsak i alla dessa himla bloggar (ja ja, jag vet att jag är en hycklare;-) samt en brinnande fascination över vad 20-åringar anser om kläderna kändisar och vi andra har på oss. Såväl Expressen som Aftonbladet upplyser ju oss nu kontinuerligt genom sina modereportrar om vad vi borde ha på oss, som t ex den här märkliga outfiten. Nä, tacka vet jag Trinny och Susannah på BBC - de letar ju fram kläder som smickrar alla möjliga figurer och färger och mönster som passar olika hudtyper.
..och dagens tråkiga nyhet - knäppa amerikaner!!!

Idag ska jag på AW...igen. Det har faktiskt blivit flera AW-tillfällen på bara ett par veckor - ojojoj, vilken jet-setare jag är ;-) Nu måste jag plocka fram min nya Tunika och försöka lista ut vad man kan ha den till......hmmm - jag kanske borde försöka hämta tips av Expressens Ebba eller Aftonbladets Sofie ;-)
Trevlig Helg!!!


Kommentarer
Postat av: K

Fick mig ett gott skratt när jag klickade in o kollade den "märkliga outfiten". Tar man bort de högklackade pumpsen ock sätter dit platå-sandaler i jeanstyg så är det jag på skolavslutningen i 6:an. För 21 år sen! Otroligt.. Tack för skrattet :o)

2006-02-10 @ 16:03:07
Postat av: Agneta

Ja, eller hur!! ...och dina sandaler skulle säkert vara supertrendiga idag - har du kvar dem?

2006-02-10 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0