Protester och Carola-sänkning

Jag håller just nu på med att verkställa mitt hot från förra veckan, det där om att inte kolla på Lost längre eftersom det har ballat ur med alla dj-la extrasäsonger på en serie som egentligen bara skulle räcka 24 avsnitt, eller en säsong. Jag väntar mig enorma återverkningar av min protest och känner mig övertygad om att kunna tvinga producenterna ner på knä, så att de släpper planerna på en tredje säsong och genast börjar avslöja den öde öns alla hemligheter. Det är bara en tidsfråga nu, alltså ;-)

Jag hörde någonstans att vadslagningsfirmorna nu har stängt för vidare melodifestivals-satsningar. Tydligen lades 90% av alla satsningar på Carola som vinnare och det skulle bli en alldeles för stor förlust för dessa företag om hon skulle ta hem segern på lördag. Jag tyckte Carolas låt var bra, men dj-la bra var den väl ändå inte - den började lovande och melodin i första versen byggde upp till en kalas-refräng....som inte kom(!) Bara för att det är Carola accepterar vi tydligen vilka tråkiga melodier som helst, och det känns som om hon redan blivit utlovad segern på lördag....och att hon t om inte ens behöver åka till Athen eftersom hon på något sätt redan vunnit där också.

Jag tänker dock sänka Carola genom att inte rösta på henne på lördag. Förlåt Sverige, men jag kommer alltså att tvinga Carola att returnera sin redan inköpta Athen-biljett - dessa båda protester bör nog räcka för att göra min åsikt hörd över världen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0