Galet mycket kläder

Idag började MQ-rean och jag såg till att springa förbi redan på förmiddagen.
Jag plockade åt mig en tung hög med olika supersnygga outfits för att gardera mig. Det visade sig att plagg efter plagg satt som gjutet och med stigande puls provade jag mig igenom hela högen - och allt passade!
(Klicka på bilderna så blir de större)
Två toppar

Två svarta klänningar - en i tung trikå och en lite styvare (som bara går halvvägs till knät men jag har nyss upptäckt tights så det känns ok)

En uuunderbar stickad kofta med passform

Ett par supersnyggtsittande beigea byxor

...och en figursydd kavaj med matchande byxor i grå/brunrutigt tyg

Och till råga på allt snubblade jag in på en skorea (halva reapriset) där jag hittade dessa två mörkbruna skor (som passar till allt jag köpt)


Det blev galet mycket kläder och påsen blev så tung att jag tvingades byta hand flera ggr på väg tillbaka till jobbet.
Jag vet att 3000kr är himla mycket pengar och att jag egentligen inte har råd utan kommer att tvingas lämna tillbaka något av det jag köpt.....men vad?!!
...och när man går in i sin favoritaffär på en 50%-readag, hittar supersnygga kläder i rätt storlekar och allt passar - är det då inte universums sätt att berätta för mig att jag förtjänar att se snygg ut? Eller försöker universum testa mig för att se om jag kunde stå emot frestelsen? Det var i så fall väldigt dumt av universum, som borde veta bättre ;-)

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka fina kläder - grattis till en lyckad shopping, rea och allt! Lämna inte tillbaka något...allt passar ju dessutom ihop, helt perfekt! Själv ska jag undvika MQ. Ska INTE shoppa något på ett tag...

2008-06-11 @ 13:23:40
Postat av: Agneta

Ojdå - vad kan få dig till att vräka ur dig sådana tokigheter? Är du onykter såhär mitt på onsdagen?

2008-06-11 @ 13:32:04
Postat av: Anette

Ja, jag laddar upp inför vår AW idag : )

2008-06-11 @ 14:51:02
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!! I LIKE!

2008-06-11 @ 15:03:00
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Agneta

Ska du säga, Junitjej - din är ju värsta webbdesigns-skyltfönstret!

Om du har jättemycket tid över någon kväll kan du väl göra en liknande design till mig ;-)

2008-06-11 @ 15:12:35
Postat av: Agneta

Junitjej - tack, menar jag ;-)

2008-06-11 @ 15:13:02
Postat av: Anna

Så tjusiga kläder du fyndade!



/Anna

2008-06-15 @ 16:35:53
URL: http://lilltrollet34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0