Back from the dead

Nej, jag har inte dött utan bara varit väldigt, väldigt superviktig och oumbärlig på jobbet ett tag nu.
Jag måste ändå avbryta mitt superviktiga arbete med att rädda världsekonomin/bota fattigdom och svält samt mäkla fred i mellanöstern, för att visa vännen J´s fantastiska youtube-tips.

Strax efter Micheal Jacksons död tog dansgruppen Bounce initiativ att kalla ihop några hundra dansare som på bara några timmar lärde sig koreografin och sedan iscensatte två supercoola uppvisningar i Stockholm i somras - en på Sergels torg och den andra senare på kvällen på Stureplan. Jag blir lite blöt i ögat av den här filmen faktiskt (fast jag är ju så cool och hård att det säkert bara beror på vintersäsongs-pollenallergi);


Kommentarer
Postat av: Nisse

Härligt att ha dig tillbaka även om andra kanske får problem! Vintersäsongs pollenallergi brukar vanligen bestå i allergi mot lappmögel.

2009-12-13 @ 12:38:52
Postat av: Agneta

Lappmögel - såklart!! Men här hjälper väl inte Nezeril så hur botar man sånt egentligen?

2009-12-14 @ 09:48:26
Postat av: Anette

/den med bästa mamman!!! bloggbesokare.se"

2012-11-01 @ 21:47:58
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Patrik

Vad kul att höra : Hur länge har du haft honom? bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:18
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0