Upptagenhet och julkalenderstillverkningsmetodik

Igår var jag alldeles för upptagen för att berätta hur upptagen jag var, men idag hinner jag;
Gud vad upptagen jag är!
Ville bara hinna berätta att jag är sjukt nöjd med årets julkalender.
Egentligen har jag bara haft en ursäkt för att kolla på tv-julkalendern i 2-3 år sådär (när jag kan låtsas göra sällskap i tv-soffan med lilla E...för hennes skull, såklart) men jag måste ändå erkänna att jag alltid kollat på julkalendern på tv även innan jag fick barn. Och det har heller inte varit helt ovanligt att jag på något sätt fått med mig en julkalender hem som liksom bara har hamnat i kundvagnen på ICA och jag då tvingats köpa den och sitta framför tv och öppna luckor lite motvilligt sådär, varje dag ända till jul.....

Det jag alltid jagat upp mig på  i julkalenderstillverkningsmetodiken är att de inte har anpassat insidan (alltså där inne där luck-bilden finns) till utsidan (själva luck-sidan). Enligt min bestämda (och fullständigt objektivt korrekta) uppfattning, ska man kunna riva av den öppnade luckan utan att själva kalenderbilden förstörs. Kalenderbilden ska alltså se likadan ut på insidan men med luckdetaljen, så att julkalenderbilden är densamma fast med fler detaljer..liksom....äh, kom igen - ni fattar precis vad jag pratar om(!!)
I årets kalender har man dock tänkt på detta och den blir jättefin trots att man river bort luckorna!

...fast det där långa julkalenders-designs-utlägget är jag alldeles för upptagen för att kunna skriva idag...tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt med dagisfika.. ; Borde vara dags för oss med snart tror jag.. ... bloggbesokare.se

2012-11-01 @ 21:47:59
URL: http://www.bloggbesokare.se
Postat av: Nikita

"Hej, sjukt fin blogg! :

2012-11-02 @ 09:05:18
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0