Akut uteserverings-fix

Snart brinner det i huvudet på mig - just när man tror att det inte kan bli stressigare att möta sin deadline för rapporten och få ut alla olika trycksaker och jag har inte ens börjat fundera på ett bildspel, ja då reviderar huvudkontoret ner sysselsättningen ytterligare och jag måste göra nya beräkningar på branscher samt ersätta alla gamla tabeller och alla kvantifieringar i texten och beräkna nya arbetslöshetsnivåer för 2009 och 2010.
Fort - jag behöver en fix!
....och i brist på MQ-reor blir det en snabb bild-terapi. Här är resultaten av bildgooglingen på Visby och uteserveringar;


Sådärja.....glada röster och skratt.......varmt och skönt.......ett kallt glas framför mig.........bästa J på andra sidan bordet.....bara  4 veckor kvar nu.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0