Sista timmarna

Nu är det rackarn i mig inte långt kvar - en eftermiddag bara om jag ska vara exakt.
En eftermiddag sittandes i min ventilationsfria bastu till tjänsterum
En eftermiddag korrekturläsandes återrapporteringar till regeringen
En eftermiddag byggandes en bildspelsmall med excelkopplingar inför höstprognosen
En eftermiddag fixandes en tidplan för höstprognosen i mina nya län - Kronoberg, Kalmar och Blekinge.......oh shit, det var mycket att göra.......och bara 4,5 timmar kvar - jag måste nog stressa på lite tror jag!!

Jag bildgooglade några sommarassociationer och satte ihop ett litet sommarkollage.
Sommaren för mig

Varm asfalt, Uteservering, Picknick, Vänner

Getingar, Djungelolja, Familj (tavlan är ett familjeträd), Regn

...och sommarstugan.

Ååååh vad jag längtar till allt det här!
Vänta på mig för jag kommer snart - det är bara en eftermiddag kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0