Sjukt sugen

Mitt osjälviska stöd till handelsnäringen (vettlös shopping skulle oinvigda kalla det) har nu sträckt sig ända till Asien.
När den nya versionen av iphone kostar motsvarande 1 500 kr i USA så sänks samtidigt priset på den gamla till ca 800kr.
Här i Sverige envisas man dock att lägga på 3-400 procent på priset så nu får det f-n vara! På tradera säljer man den kinesiska kopian "hiphone" till betydligt bättre priser. Min bror har beställt en och jag ska invänta leveransen på denna (för att se om han verkligen får den) innan jag slår till!


Kommentarer
Postat av: emil

köp den inte värsta kalle anka telefonen jag vart med om. gick knappt att trycka på skärmen och när man väl kom in så står det på kinesiska.

2010-08-17 @ 21:53:48
Postat av: My Karlsson

Gillar om det du skrivit! Underhållande att se lite prima grejer och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0