Tradera-träsket

Jag har aldrig knarkat och jag dricker väldigt lite så den enda last jag har är egentligen rökningen - och det är bara när jag dricker (vilket ju är alldeles för sällan).
Ja......och så är det ju shoppingen då, och utöver sommar-reorna så har tradera visat sig vara riktigt farligt.
Efter mitt telefon-inköp har jag fastnat i tradera-träsket - jag har budat på två omlottklänningar (jag ääälskar omlottklänningar), dvd-boxen med säsong 7 av Vita Huset samt en box med min favorit-Sherlock Holmes (Jeremy Brett).

Jag skyller allt på min bror som var den som tipsade mig om tradera-auktionerna på iphone-kopian. Imorse kom han med ännu ett farligt tradera-tips -  Sista-chansen-knappen. Då får man en lååååång lista på de auktioner som går ut de närmsta minuterna - huuur farligt som helst!!

Så ett varningens ord - gå inte in på Sista Chansen!!
Nej, sa jag!
...jamen lyssna på mig då - gå inte dit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0