Åter 16/11...

..stod det på den lilla tavlan utanför min tjänsterumsdörr, men det visade sig att ingen har dj-la lyft ett finger inför min hemkomst(!!) Ingen har skrivit mina branschkapitel som behövdes skrivas under förra veckan och ingen har jobbat med utbudsanalysen...jaja, allt ska man måsta göra själv...

Mitt toalett-jobbande blev heller inte så effektivt som jag hade hoppats - mitt resesällskap hade ingen som helst respekt för mitt tjänsteutövande utan insisterade på att komma in på mitt kontor hela tiden och kissa i kontorsstolen samt tvätta händerna på mitt skrivbord(!)

Idag blir det alltså hetsjobbande från min sida och nu hoppas jag verkligen att ingen kommer in och kissar medan jag försöker skriva branschkapitlet.

 Dagens diagram illustrerar flygresan hem;



Kommentarer
Postat av: FS

Var det en liten en som kom in och ropade: andra sidan är ni klara....jajamänsann var är toapappret!?

2009-11-16 @ 21:51:44
Postat av: Mia

Välkommen hem ta en snabbtitt i ansiktsboken och hur blev det nästa vecka?

2009-11-18 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0