Det är mycket nu...

Under oktober-november och en bit in på december infaller den internationella hetsjobbar-månaden...i alla fall för mig och mina kollegor. Jag har totalt bortprioriterat mailsvarande samt tvingats avvisa så många After Work-inbjudningar att mina vänner nu säkert misstänker att jag råkat bevittna en maffia-avrättning, bytt identitet, kapat alla gamla band och tvingats gå med i FBI´s Witness Protection Program.

Imorgon sticker jag till Kanarieöarna i en vecka. Det är något jag egentligen inte alls har tid med, men jag har en plan - jag ska skriva ut utkasten på mina 3 rapporter som jag sedan tänker smyg-jobba med på kvällarna på hotellrummet alternativt inne på toaletten, för att inte störa familjens semesterfeeling.
Alla har vi våra laster.....

Kommentarer
Postat av: Iphone P

Så länge du har din favoritleksak med dig löser är livet alltid mindre grått! Ser fram mot flera inlägg veckan efter istället!

Trevlig semster

2009-11-06 @ 14:38:37
Postat av: Iphone P

Så länge du har din favoritleksak med dig är livet alltid mindre grått! Ser fram mot flera inlägg veckan efter istället!

Trevlig semster

2009-11-06 @ 14:40:05
Postat av: Mia

Ha så trevligt på semestern och strunta i toalett jobben :-)

2009-11-09 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0