Förlorade förmågor och knasiga amerikanare

När tappade jag förmågan att skriva egentligen?!!
...och nu menar jag inte kapaciteten att uttrycka mig i skrift utan själva hantverket.
Så fort jag får en penna i handen och väntas prestera något slags läsbart budskap på ett papper blir jag stel. Handstilen blir bara fulare och fulare och jag får numera nästan krampkänningar i handen bara av att skriva under visakorts-kvittot.
När blev det så? Jag bara undrar....

...och förresten har jag inte tid att skriva något heller för jag har så fruktansvärt många superviktiga och jättesvåra saker att göra på jobbet! ...och inte har jag tid att leta upp det roliga Daily Show-inslaget om Fox News lustiga journalistiska etik, heller.....

The Daily Show With Jon Stewart Mon - Thurs 11p / 10c
Sean Hannity Uses Glenn Beck's Protest Footage
www.thedailyshow.com
Daily Show
Full Episodes
Political Humor Health Care Crisis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0