Hyllningar och glädje-koman

Nej, jag har inte hamnat i ett 3 dagar långt glädje-koma efter segern i söndags - anledningen till min blogg-tystnad är jobbresor.....okejrå - lite glädje-koma blev det ju också förstås.
När jag pratade med min älskade bror på söndag eftermiddag var det helt omöjligt att höra vad han sa eftersom han suttit och stor-bölat i en halvtimme efter matchens avblåsning.

Här är en hyllning från Norra Stå (hemma-arenan Råsundas norra ståplatsläktare) till de nya svenska mästarna - de snyggaste och mesta mästarna någonsin!




...och för er som fortfarande inte förstår vad jag pratar om - AIK slog IFK med 2-1 i Göteborg i söndags och lyckades äntligen bevisa att de var just snyggast och bäst...som om vi inte visste det redan(!!)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej,

Grattis till guldet, har du sett mina mail? Kram Mia

2009-11-06 @ 09:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0