Jag har inte tid..

Jag har inte tid att blogga just nu, för semstern och ett par olägliga kursdagar har gjort mig ännu mer efter i arbetet. Jag har därför alltså inte tid att berätta om när Lilla E av misstag råkade se en liten bit av ett jaktprogram på Tv4Sport, där en jägare gick och bar på en skjuten räv i bakbenen. Jag försökte förtvivlat hitta ett sätt att förklara de traumatiska bilderna men E fattade på en gång vad som försiggick och förklarade för mig istället - "Den där farbrorn försöker lära räven hur man går på framfötterna(!!)"
 
Och inte har jag heller tid att söka upp den superkuliga Nöjesmassakern-sketchen där Sven Melander försöker få en flicka att ange Fred som sin högsta önskan i julklapp;



Ja, jag är ledsen - men jag hinner helt enkelt inte det där idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0