Bekännelse och ursäkter

Jag vet, jag vet - jag är en oansvarig och opålitlig bloggare!

Jag stack iväg på en jobb-grej för två veckor sedan, följt av ytterligare en jobbgrej och sedan en till....och sen så har det varit regnigt och trist....och sorgen över iphonen som vägrar låta sig levereras har varit för tung...och sen har det säkert varit något slags strömavbrott någonstans där i mitten också.
Sådärja - nu var hela min lista på ursäkter avklarad. Har ni några fler så får ni gärna skicka in dem, ju fler desta bättre!

Nu ska jag skärpa mig och bli en mycket pålitligare och lojalare bloggare....så fort jag kommer hem från min Istanbul-semester, vill säga.....


Kommentarer
Postat av: JB

Kul att du kommit igång igen. Verkar som du har ett pågfrestande jobb med mycket resor, måste vara slitigt. Ser fram mot att få läsa din blogg regelbundet, du skriver på ett bedårande sätt, keep on

2009-09-22 @ 08:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0