Int dä sjukt?!

Jaha - nu har de äntligen fixat bloggserverkraschen som inneburit att alla mina 237 inlägg från de senaste 2 veckorna bara har försvunnit. "Jaha, men varför funkar alla andra bloggar" frågar ni er kanske, och det är svårt för mig att svara på utan att avslöja den stora webb-konspiration som pågår mot mig och den är fortfarande under polisutredning, så jag har belagts med munkavle och.....äh, okejrå - jag erkänner; Jag är världens sämsta bloggare....jag förtjänar inte ens en internetuppkoppling, utan kanske borde återgå till papper-och-penna-kommunikation....
Här är en av mina bästa sketcher - Jonas Indhe är bara helt underbar som den maniske skitsnackaren!


Kommentarer
Postat av: Dapnie

"Jo, har haft stora funderingar med att vara kontaktfamilj. Har börjat kolla upp lite vad som gäller då, och hur man går till väga. :

2012-11-01 @ 21:47:58
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0