Årets VAP - redan reviderad

2010 - this is it!


Nu är det äntligen här - 2010 ska bli mitt!
Det här året ska jag inte tveka så mycket, inte vara så förb rädd för att inte uppfylla förväntningar och göra folk besvikna. Jag ska naturligtvis fortsätta jobba för att göra andra människor glada men jag tänker jobba ännu hårdare för att göra mig själv glad!

Jag ska göra minst 5 3 saker som jag aldrig gjort förut och egentligen är lite rädd för!

Jag ska sätta undan en heldag till att röja min garderob och kasta ut/bränna/klippa sönder alla kläder som jag inte blir glad av att bära, alla kläder som jag inte känner mig skitsnygg i!

Jag ska boka in träffar med alla mina vänner under året, vänner som jag saknat och håller på att tappa kontakten med pga att jag alltid avbokat/skjutit fram våra träffar!

Jag ska njuta mer av mitt barn och bara stå och skrika i köket som Häxan Surtant max 2ggr/mån 4ggr/mån!

Jag ska vara positiv och förväntansfull oftare än jag är negativ och lite gnällig!

Jag ska känna mig gladare!

...och sen ska jag ju naturligtvis även gå ner i vikt, bli supertränad, lära mig fixa håret lika snyggt som frisören gör, bli mycket effektivare på jobbet, resa mer, aldrig mer slarva med tandborstningen och äta mer frukt ...men allt det där har jag ju redan rutin på.....att lova, alltså..


Voila - Min Verksamhets & attitydplanering (VAP) för hela 2010....så länge inga fler revideringar sker vill säga...


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag vill gärna se de tre saker som du är rädd för att göra, finns dom? Du menar att det finns kläder som du inte är skitsnygg i, otroligt! Bli tränad låter kul, får jag vara med?

Är det ok om jag kopar din planering?

/Erik

2010-01-04 @ 19:02:44
Postat av: Agneta

Jag är rädd för en massa saker men låtsas inte om det.....och jag skrev inte "träna" utan det mer passiva "bli tränad" sen är det upp till någon annan att fixa det ;-)

2010-01-05 @ 09:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0