Enough with the galor already

Jag har aldrig gillat Tv4, för med undantag av House och Halv åtta hos mig sänder de bara skräp.
De senaste åren har de dessutom allt frekventare börjat blanda ut skräpet med ännu värre skräp - dessa förb galor som tycks avlösa varandra med endast en eller ett par veckors uppehåll(!!)
Min teori är att programcheferna ådragit sig en form av Tourettes syndrom, vilket orsakar regelbundna ticks i form av anordnandet av olika former av galor där programledarna är "kända tv4-profiler" som byter kläder 3 ggr/timme, står på scenen och läser från clipboards...vilket jag har full förståelse för att de behöver. Med så många olika galor som arrangeras i stort sett på veckobasis, blir det ju omöjligt att plugga in all "spontan och lättsam konversation" de envisas ha med varandra från scenen...



...märks det att jag varit vaken sedan före 5 och är lite lättretlig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0