Fy! Dålig bloggare!

...inte kissa på soffan!

När jag har varit så pinsamt obloggig under så lång tid känns det som om jag förväntas skriva ett i alla fall hyfsat intressant inlägg, när jag ändå är tillbaka....men det kan jag inte.

Allt jag kan göra är att försöka lista ut varför det finns vinter egentligen och komma ihåg hur solvärme kändes på huden, hur en glass på stranden smakade och hur uteserveringar egentligen fungerade....satt man verkligen utomhus och drack drinkar och rökte cigaretter, utan jacka och täckbyxor?!!
Jag vill så gärna minnas......


Kommentarer
Postat av: Marta

"satt man verkligen utomhus och drack drinkar och rökte cigaretter, utan jacka och täckbyxor" ja och det gör man fortfarande i de ädlare delarna av landet, i permafrostens rike förstår jag att det inte är möjligt ens i juli, medger temperaturen det så är antagligen myggen som omöjliggör lättare klädsel. Du får vidga dina cirklar och besöka oss söder om 60:e breddgraden ( den nordliga alltså) såkan du uppleva det du saknar

2010-01-12 @ 18:15:02
Postat av: Agneta

Låter mycket lockande....även om jag är ytterst tveksam till att uteserveringarna är speciellt fullsatta någonstans i Sverige - även under den 60:e breddgraden(!)

2010-01-15 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0