Danmarksresa

Wow - vi tog oss ut igårkväll i alla fall, trots att det regnade (spöregnade, faktiskt) och jag spelade som en Gud.....INTE!

Nä, usch vad dåligt det gick. På första hålet slog jag dj-ligt bra, men på de andra åtta gick det desto sämre. Men jag vet inte vilken score jag fick eftersom jag slutade räkna efter andra hålet. Jag låtsas att jag gick på 5 slag över par - Heja mig!!

 

Ikväll åker jag och hälsar på min kompis Annika i Danmark. Guuuud - vad skönt att ligga och såsa vid strandkanten, vandra omkring på gatorna i den pittoreska byn Blokkhus och sitta med Annika på hennes veranda sena kvällar med ett glas vitt vin i handen. I Danmark får man röka på krogen - busigt va?! Jag tänker i alla fall passa på....hmmm - man kanske borde sitta inne även om det är fint väder, bara för att prova inomhus-rökning igen ;-)

Min minsta lillebror - Ludde - kommer och möter mig i Gbg för en snabb-öl innan färjan går. Medan jag är i Göteborg ska jag också försöka hinna spana lite efter en ny snygg skötväska. Hoppas, hoppas, hoppas att jag hittar någon där. Shit - tåget går om ca 3 timmar och jag kanske borde börja fundera på att packa ihop en väska....och så måste jag ladda mobilen (den gamla fula stenåldersmobilen), tajma videon (CSI har ju börjat med nya avsnitt på måndagar) och om det är varmt måste man ju ha släta ben med brun-utan-sol på. Ojdå - jag kanske inte har tid att sitta och skriva längre. I´ll be back - om ca en vecka! Jag ska ta med mig kameran så jag kan publicera trevliga bilder på det danska kulturlivet..........eller snarare fler bilder på suddiga ansikten ;-)

Ni kan ju gå på toa så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Vad är det som händer???

Här kommer inga nya inlägg från gurun agneta, kan accepteras då hon befinner sig på rundtur bland en av alla hennes lärjungar, men alla fans ute i cyberrymden, varför skriver ingen något så agneta får nya uppslag? Herregud, hon är väl bara människa,eller??????
Skärpning alla fans, ska hon inte he en enda ny kommentar då hon återvänder från sin triumf-resa?

2005-08-22 @ 17:16:09
Postat av: Vi väntar på agneta

Har gått och väntat på att hon skall återkomma det har väl gått en vecka snart, börjar känna en viss abstinens, då jag klickar in mig och rubriken alltid är Danmarksresa. Förresten så tycker jag att det är orättvist att hon får åka bort och inte jag.

2005-08-25 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0