Fortsatt velande

Jag fortsätter velandet kring det eventuella inköpet av ny mobil. Jag hittar ingen som jag blir jättekär i (förutom kanske Nokias 3220...som dock saknar radio) och börjar fundera på andra märken än Nokia, hur läskigt det än kan kännas. Den här var rätt snygg, men har en enoooorm nackdel - det går inte att byta skal(!!!) ...och jag vet att jag kommer att ledsna på utseendet lååååångt innan telefonen går sönder.....*suck*

SiemensmobilSiemens framsida

Ja, ack vilka allvarliga problem jag har. Aldrig har väl någon annan haft så svåra beslut att fatta med sådana långtgående konsekvenser (12 månaders bindningstid)....möjligen med undantag av Meryl Streeps rollfigur i Sophies val :-)

 

 


Kommentarer
Postat av: Harriet

Säger bara en sak: Sony Ericsson Z520i!

2005-08-02 @ 23:55:14
URL: http://chicnsilly.webblogg.com
Postat av: Åsa

På tal om saker att inhandla säger jag bara "Jergens Natural Glow Daily Moisturizer". Problemet är bara (och det är ett stort problem) att produkten så vitt jag känner till inte går att inhandla i Sverige. Killen på www.theimpulsivebuy.com har precis testat krämen, som förutom att den tillför fukt även ger en vacker brunfärg. Vill ha!

2005-08-03 @ 12:01:43
Postat av: Agneta

En av kommetarerna till Jergens-rescensionen var från en fräknig ljushyad svenska som berättade att den funkat jättebra på henne också....så då finns den säkert att köpa i Sverige.....om hon inte bodde utomlands, vill säga...

2005-08-05 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0