Gnälligheter

Nämenguuuuud vad gnällig Ella är idag, jag håller på att bli tokig. Jag leker med henne, sjunger för henne, matar henne och försöker få henne att sova men hon är bara såååå grinig.....*suck* Jag har försökt betala månadens räkningar vid tre olika tillfällen idag, men det går inte, eftersom jag tvingas springa ner och lyfta upp henne hela tiden. Nu har jag lyckats få henne att sova lite, så jag passar på att göra lite "måsten". Jag måste hinna betala räkningarna i helgen....och leta upp de gamla föräldrapenningsinbetalningsavierna så att jag kan skicka det till lönekontoret och få lönetillägg.....och vika tvätten och packa upp Danmarksväskan.....och så måste jag snart ta itu med den dekorativa tvätt-som-ska-strykas-högen som ligger så vackert på golvet i Ellas rum.......och Rowellskatalogen har (såklart) ännu inte kommit....efter 4 veckor(!!!) Ojdå - vem är det nu som är gnällig ;-)

Äh, jag tror jag tar en paus och går ner och kollar på mitt sista Murhpy Brown-avsnitt (Det är ju säkrast att mina favoritserier kommer igång snart, för nu är min Murphy-dvd slut!)

Jag måste bara berätta att jag har hittat min drömmobil - Siemens CL75!! Visst är den snygg?!

Nu sticker jag och säger farväl till Murphy....



<Sju timmar senare - det hanns inte publiceras något i tid idag igen, men jag skyller på Ella....och Murphy ;-)>


Kommentarer
Postat av: Vera

Är det dags för tänder? Förresten har Ella ett eget gym eller vill hon ha ett bättre begagnat från IKEA, inköpt av hennes föräldrar för ca 7 år sedan?

2005-08-27 @ 21:37:25
Postat av: Åsa

Supersnygg mobil. Sluta fundera och börja agera - köp ;-)!

2005-08-28 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0