Utebliven motion och Lost

Idag har det varit högsommarvärme i hela Sverige. Eftersom det enligt mig själv endast varit vädret som stått emellan mig och elitmotionerande tidigare i veckan, kan man ju tänka sig att jag skulle packa ihop Ella och formligen kastat mig ut i naturen (eller vad det nu är man motionerar i). Istället känner jag mig bara totalt orkeslös och har endast lyckats ta mig till stormarknaden och veckohandla. Ella har visserligen varit jättejobbig inatt (hon vaknade kl 2300, strax efter 0100 och sedan igen 0400!!!) men jag är inte bara sovtrött utan liksom trött i hela kroppen.....det kanske är twar ändå ;-)

Ja - där hittade jag en förklaring på det uteblivna motionspasset - Heja mig! Jag borde kanske t om unna mig en glass till kvällens Lost -åååååhhh vad jag längtar! jag hoppas man får lära sig mer om Locke, för han verkar ju vara mest spännande.....vad har förresten hänt med Claire - hon har ju gått omkring i nionde månaden i ett halvår nu!!! Ska den där bebisen aldrig komma?!



<3 timmar senare, kl 2200> Varning! Varning! Varning! Har du inte sett veckans Lost ännu, så läs inte detta!!

Äääääntligen, efter säkert 14 månaders graviditet, började Claire känna värkar och förlossningen började! Operationsscenerna i början var dock inte så trevliga och jag var t om tvungen att byta kanal när det blev som jobbigast. Det var precis av denna anledning som jag aldrig kunde kolla på Cityakuten. Och man blir ju bara mer och mer nyfiken på Locke - det är säkrast att de visar mer om honom nästa gång....och det är ju himla tur att Kate, Claire och Shannon lyckades räddda så mycket mascara ur flygplanet...och att den är vattenfast.

Så här skrev Ian Somerhalder (Boone) om sin rollfigurs död:


På sin egen sajt, iansomerhalder.net, svarar Ian Somerhalder på besökarnas egna frågor. Efter att avsnittet där Boone dör sänts i USA vällde det in frågor om Boones död. På frågan om Boone verkligen är död eller om karaktären kommer tillbaka senare i serien är han ganska tydlig.
- Boone. Är. Verkligen. Död.

Men vid det här laget har vi lärt oss att man aldrig kan vara säker på någonting när det gäller Lost.

Skådespelarna i Lost får bara läsa manus för några avsnitt i taget, de vet alltså inte själva vilken vändning serien kommer att ta. När Ian Somderhalder läste manuset där hans rollkaraktär dör blev han förstås ledsen.
- Vi blev alla besvikna, måste jag säga. Det är jobbigt när man har kommit varandra så nära i en grupp. Att då få veta att en person inte längre kommer vara på plats varje dag - det krossade våra hjärtan.



Det var lite väl löjligt tyckte jag - det låter nästan som om de betraktat Lost-giget som en fast anställning, och det var väl mer än lovligt optimistiskt.

Åååååhh - varför är det så långt till nästa onsdag?!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken överraskning att Boone faktiskt dog! Och "Lost" går verkligen från klarhet till klarhet när det gäller spänning, intressanta vändningar och fascinerande personligheter. Jag längtar till nästa onsdag...

2005-09-01 @ 12:46:04
Postat av: skaffa er ett liv

Vad är det där "lost" ni pratar om? själv är jag en glad gutt på x antal jordsnurr som mestadels befinner mig i skog och mark för att njuta av den natur vi har i detta vackra land, men jag antar att det där måste vara något som går på televisionen. Om någon av mina vänner skaffade sig en sådan skulle vi nog inte ha så mycket gemensamt längre, men då jag ej har några vänner förblir det ju bara ett hypotetiskt dilemma.

2005-09-01 @ 16:37:24
Postat av: Agneta

Ja, där ser du - hurtar du runt i skog och mark så får du inga kompisar(!!!) Fast det är klart - ser man tillräckligt mycket på tv, så behöver man ju inga, heller ;-)

2005-09-01 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0