Visdomstand

Aj, aj, aj, aj - jag drog ut en visdomstand igår och jag har sååå ont i munnen just nu. Jakobs roll i dylika sammanhang (när mitt lidande är så stort och det bara är sååå synd om mig) borde ju vara att klappa mig på huvudet, ge mig en kram och upprepa mantrat "Stackars Agneta". Men p g a det faktum att han är tandläkare och att det var han som drog ut tanden tycker han bara att jag är överkänslig och lite fjompig. "Den satt väldigt löst, gick lätt att dra ut och det borde inte kännas något efteråt" säger han...*suck* Det onda gör så mycket mer ont om man inte får tillräckligt med empati och medömkan, och jag är inte alls nöjd med den dos jag har fått ;-)

Jag behöver trösta mig med något. Min trista gamla mobil börjar kännas himla ful (den är 2 år gammal) och jag börjar bli så sugen på en ny. Den här var jättehäftig, men jag tror den är för avancerad för mig - jag klarar inte så många funktioner. Jag kommer nog bara känna mig otillräcklig. Denna verkade enklare, och jag tyckte den var himla snygg, eftersom man kan kombinera färgen på skalen lite som man vill....och det var ju inte precis ett minus att det utlovades en "massa kompisar" i annonsen. Jag ska börja lusläsa reklambladen från Elgiganten och Onoff för att kolla om det finns några bra erbjudanden......eller ska man kanske bli så modern att man vågar beställa på internet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0