Jul-måsten och hologram

Ojojoj, min oförklarliga och långvariga julstämningsattack har nu börjat tonas ner för att ersättas av den oundvikliga julstressen. Jag glömde t o m att blogga igår - så stressad var jag...eller, tja - det var ju inte direkt så att jag sprang och shoppade julklappar/bakade lussebullar/putsade fönster/pyntade hemmet hela dagen, utan det var mest hjärnan som kändes överladdad av oavverkade att-göra-listor.

Lördagens pyssel blev jättekul, även om jag producerade betydligt färre julkort än vad jag hade tänkt. Förresten är jag så himla dålig på att skicka julkort att jag inte ens kommer att få iväg de där futtiga pysselkorten.....fast det måste jag nog, för nu börjar de ramla in i brevlådan. Alla de fantastiskt omtänksamma och välpanerade människorna som jag känner har som vanligt skickat julkort till mig. De avskräcks inte av min upprepade oförmåga att postvägen skänka en tanke till mina vänner i signad juletid. Usch, vilken hemsk människa jag är - när ska de lära sig det ;-)

Dagens klapptips - hur cool var den här grejen?! Det bästa med den - och det som gör den till en fulländad julklapp - är att den totalt saknar praktisk användning...perfekt leksak, alltså!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är inte mängden producerade julkort som räknas utan kvaliteten på de som de facto producerades. Och eftersom jag endast lyckades åstadkomma två julkort, så kan man bara tänka sig vilken kvalitet de var på dem...

2005-12-21 @ 14:23:18
Postat av: Agneta

Ojojoj, vilket logiskt resonerande. Jag har hört att Einstein hade jättelåga betyg i matte för att lektionerna gick för långsamt för honom, det blev för långtråkigt. Fatta - jag har ännu lägre betyg i matte(!!!!)
;-)

2005-12-21 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0