Julslut och reor

Jaha - det var den julen, det! Det gick ju alldeles utmärkt, hemmet var städat och fint, paketen inhandlade och inslagna, maten lagad och humöret på topp. Nu är dock maten uppäten, paketen öppnade och Aladdin-askarna kraftigt gallrade. Det är synd att man inte har en familj som älskar marsipan och körsbärslikör och som lider av en lätt nötallergi - och därmed lämnar trippelnöten och nöt-tryffeln till mig. Det blev ingen mellandagsrea-shopping för mig i år, fast det gör ju inget för det brukar bara vara två år gamla ratade kläder som de på juldagen släpat upp ur sina källarförråd och hängt upp i butikerna igen. Jo, förresten - jag hittade en byxklänning/tunika på Tindra som jag tänkte köpa för ett par veckor sedan och som jag slutligen slog till på igår då den nedsatts från 798 till 498 kr - yippie!! ..fast nu är ju säkert byxklänningar helt ute, förståss....jag är alltid så himla sen med att anamma nya trender...*suck*

Jag vet att mina inlägg blivit allt glesare, men efter helgerna ska jag minsann skärpa till mig igen.

Jo, förresten - imorgon fyller jag år - tjoho!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0