Till julstämningens land...och tillbaka igen

Idag är jag på oförskämt bra humör. Det är nästan så att jag skäms ;-) Det måste finnas hundratal saker som jag borde vara arg och irriterad över.....men jag kommer inte på några alls just nu. Idag har jag nämligen av någon anledning drabbats av en plötslig och rejäl julstämning. Jag har köpt en jul-en, pysselgrejer till lördagens jul-pysselafton, present till Jakob samt en bok till mig själv. Det är en Dr Phil-bok om viktminskning och när jag börjar läsa den (efter jul) så kommer jag bara bli såååå himla peppad....och smal...och snygg......och rik....och positivt inställd till allting i livet - eller nåja, lite peppad i alla fall....så länge det inte kommer att involvera en massa självanalys och ändrande av vanor...ähh, det kommer nog att haverera p g a krav på självanalys och jobbig motion. Sådärja, nu känner jag igen mig själv, igen ;-)

Dagens klapptips - Detta är ett bra alternativ till tv:n........vid strömavbrott, alltså ;-) Jag har inte provat det själv men tyckte det såg rätt kuligt ut - ännu en onödighetsgrej, vilket alltså innebär ett utmärkt klapptips!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0