Skönhet

Gissa om jag är besviken - jag har längtat hela veckan efter andra och sista delen av "Utan ledtråd" med John Hannah på tv4. Jag tryckte igång videon kl 20.30 (den började då) och skulle börja kolla när den slutat 21.55. Vad händer? Jo, kl 21.45 börjar bandet spola tillbaka (det tog slut) och jag inser till min förskräckelse att jag inte kommer att få veta hur det slutar(!!!) Det är ju ingen idé att kolla på hela det långfilmslånga avsnittet minus de 10 sista minuterna, och eftersom det inte repriseras tvingas jag fortsätta mitt liv i ovetskap om upplösningen....*snyft* Är det någon som vet hur den slutade?

Idag ska jag på Make-up-rådgivning på Body Shop - det ska i alla fall bli kul! Tänk om jag kommer att upptäcka att jag egentligen (med ny makeup) är en andlöst vacker nymfliknande skönhet (vad nu nymf egentligen betyder) och att alla mina rynkor kring ögonen egentligen bara är smutsränder eller konstiga skuggor, som lätt kan sminkas bort. Tänk om Jakob blir så osäker när han ser hur vacker jag egentligen är, att han börjar bli svartsjuk och försöker hindra mig från att gå ut genom att sätta lås på dörrar och fönster och att hans osäkerhet leder till oros-åkommor som magkatarr och sömnsvårigheter samt att han behöver samtalsterapi för sin gränslösa svartsjuka.......det kanske inte var en sådan bra idé med Makeup-rådgivning ändå....

 

Fler snygga Rowellskläder från deras nya katalog;

 

Rowells omlottoppRowells tweedkjol

Omlott-toppar ska - enligt Susannah och Trinny - vara väldigt bra för de som inte har superplatta magar (vilka nu det kan vara....;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0