Brun-utan-sol-krämen

Jag känner mig verkligen i gnäll-form idag, så jag tror att jag fortsätter på gnälltemat lite till.

Dj-la LÓreal Sublime Bronzer (brun-utan-solkrämen som jag provade förra veckan). Visst blev man lite mörkbeige men den förb****** krämen förstör ju kläderna för en(!) Lyckligtvis hade jag på mig ganska fula kläder den dagen jag smorde in mig med krämen, men min snygga BH blev förstörd(!!!) Det är nu några, allt annat än läckra smutsbruna fläckar av krämen på BH-banden och de syns ganska väl när jag har linnen på mig....*suck*..nåja, jag får väl klä mig i trasor de dagar jag använder krämen, för jag tänker ändå fortsätta använda den - jag vill ju vara i alla fall beigefärgad i mina sommarkläder....men det verkar nog inte behövas förresten - kvicksilvret i termometern ser inte ut att kunna ta sig upp över 15-strecket på ett bra tag.

 

Som utlovat kommer här ändå en länk, idag med en sajt innehållandes kändisarnas okända släktförhållanden - Carbon Copy Celebs. Mina favoriter är Usama Bin Laden och O.J Simpson samt Tom Hanks och Juliette Lewis på sid 6 - de är sååå ruggigt lika att de bara måste vara släkt(!!)


Kommentarer
Postat av: Sinai

Fick Turbo Tan på kläderna med det var bara att skölja av. Ett tips bara =)

2005-11-26 @ 22:45:47
URL: http://www.turbotan.se/solspray
Postat av: Agneta

Bra tips...men det gäller att man ser fläcken på en gång, annars är det nog kört.....men det är klart - då har man ju en utmärkt ursäkt att köpa nya kläder ;-)

2005-11-27 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0