Konstiga program och lite tidsfördriv

Jag har fått lite kritik för att det i denna blogg blir lite väl tv-fokuserat, men rådet från stora författare är ju ofta att "you should write what you know" och jag tvingas nog erkänna att mina kunskaper om litteratur, konst, naturvetenskap och - tja, det mesta egentligen - är mycket begränsade. Alltså - mer tv;

Jag såg första avsnittet av Godmorgon alla barn igår och min bror hade lurat i mig att det var en ny komediserie. Jag hade dock stora svårigheter att ens småfnittra under programmet...han hade missuppfattat det ordentligt. Vilka läskiga människor! Jag vet inte om jag kommer att se något mer, för jag tycker bara det är obehagligt att se ungarna i den där miljön - omgiven av superskumma och allvarligt dysfunktionella vuxna....fast det är klart - de är ju skådespelare ;-)

Nä, det var ett konstigt program tycker jag...tacka vet jag amerikansk lättsmält underhållning - ikväll är det åter dags för Desperate Housewives, och på Wisteria Lane tätnar spänningen - bara 7 timmar kvar ;-)!!!

Jag har blivit dålig på att publicera roliga länkar på sistone. Här är en intressant google-sökning: Gå till google.se och skriv "Failure" i sökrutan (utan citationstecken). Tryck sedan på Jag har tur-knappen, istället för på sök-knappen. Skynda på innan google tar bort den skojsiga sökningen!!

Här är ännu ett tidsfördiv - en jättebra saga om tjocka vs smala människor - jag köper argumenten fullständigt och stoppar i mig ytterligare en chokladbit ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0