Spjutspetsteknologi och festutslag

Nu har vi äntligen sällat oss till de 99,9% av befolkningen som använder internetbank(!!)...eller, tja - vi har ju inte direkt börjat använda den....eller loggat in oss, men vi har fått dosan nu, och innan året är slut så har vi nog hunnit betala i alla fall en räkning via internet!! Tänk att jag alltid befinner mig i utvecklingens framkant....eller det kanske är i mitten.....eller tja, snarare i utvecklingens svans egentligen....

Min kompis Geoffrey Wilson är nog lite glömsk av sig, för han skickade samma mail-erbjudande igen idag - han är för tossig, den där Geoff ;-)


Apropå mina festutslag; I måndags upptäckte jag till min förskräckelse en stor röd finne mitt på kinden - jag har inte haft finnar på kinden sedan tonåren (...och det var ju några veckor sedan). Bara några timmar senare mailade min kompis Maria och frågade om jag ville ta en after work-date med henne i slutet av veckan (vilket jag naturligtvis ville) så där fick jag finnen förklarad. Mitt ansikte är synskt - det visste att jag skulle gå ut och ville vara snygg redan innan jag visste själv, och överraskade mig därför med ett trevligt hudutslag där det syns som mest ;-)

Dagens länk - Jag är lite av en Dr Phil-freak. Om jag råkar bläddra förbi tv4+ medan de sänder Dr Phil så kan jag inte bläddra vidare - jag liksom fastnar. Jag skulle dock vilja komma ihåg alla kloka råd han ger....men ännu hellre vill jag att han ska ge dessa råd till alla människor som är knäppa mot mig, såklart ;-) Om man däremot inte gillar hans råd till dysfunktionella familjer så finns här en tidsbesparande mall för kommunikation inom familjen.


Kommentarer
Postat av: Golfar´n

Det skrivs bloggtexter i en rasande fart på den här sidan. Det är imponerande att se. Förresten. Det där med min kritik om att det var mycket TV-snack behöver du inte bry dig om. Det var bara att jag inte hängde med i det snacket. Intressant förresten det där med din finne. Man har ju hört talas om den intelligenta tabletten Ipren, men en intelligent finne...det var nytt. Keep on blogging.

2005-11-11 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0