Tv och tekniska tjejer

Lost igår - jag måste erkänna att det blev lite anti-klimax där när "the others" visade sig vara snälla medresenärer bara, fast det kommer nog hända fler läskigheter där på andra sidan...hoppas jag ;-) Och det var kul att se mer av Hurleys liv innan ön. Det är ju från honom sifferserien kommer, så jag väntar mig fler tillbakablickar på Hurley.

..och rackarns vad bra Desperate Housewives var i tisdags....och vad mycket det var som hände. Det är nästan så att jag inte har några problem med mitt obefintliga sociala liv längre - jag har ju mina kompisar i CSI Las Vegas, på den öde ön i Lost, och på Wisteria Lane.

Igår var jag superduktig.Våran bostadsrättsförening har bytt internet-leverantör och man tvingades ändra inställningarna för e-posten och internetanslutningen, och efter lite lirkande och tjorvande (och några samtal till leverantören) så har jag fixat det!!! Ibland är det bra att ha en totalt oteknisk man, för wow - vad jag kan! Anslutningen är nu 100 Mb/s, vilket jag tycker är lite onödigt för jag hade inga som helst problem med den gamla som var 10 Mb/s. Nåja - det är ju skönt att veta att man ligger i utvecklingens framkant ;-)

Ibland är det tur att man inte har för mycket pengar. Jag tycker synd om de små djuren, vars hussar och mattar har för många tusenlappar kvar i månaden - kolla bara vad som kan hända.


Imrogon ska jag till Skälläftä, men jag ska försöka hinna med en snabb-bloggning på morgonen innan jag sticker.


Kommentarer
Postat av: Golfar´n

Hej
Den här bloggen verkar allt mer bli ett diskussionsforum för TV-narkomaner ;-). Jag känner inte ens igen programmen som du nämner...Lost känner man ju till förstås. Programmet som försökte lura in tittarna genom att lämna massa frågor obesvarade. Man kunde knappt vänta tills nästa avsnitt för att få veta. Men man får ju aldrig svar på något!! Knäppt. Tacka vetja sport.

Bra jobbat men internetanslutningen förresten. Själv har jag mångårig erfarenhet av datorer och installation av olika program å sånt men jag blir alltid lika förvirrad när man ska installera internetgrejer.

Hare bra i schtan.

2005-11-03 @ 19:05:10
Postat av: Agneta

För mycket tv-grejer?!!! Och jag som har försökt hålla igen, ordentligt ;-)

2005-11-07 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0