Fortsättning följer...hoppas jag

Min kompis Vera räddade mig ur misären när hon meddelade mig att Lost inte alls slutar ikväll - det är bara säsongsavslut och den nya säsongen börjar redan 12:e oktober! Jag vidhåller i alla fall att de i fyrans trailer sa att det var sista avsnittet. Nåja - desto gladare blir jag, för nu slipper jag slösa bort onsdagskvällarna på städning och fönsterputsning ;-)

Idag har jag riskerat min hälsa genom att hålla handen för ögonen så fort jag gått förbi en affär eller kiosk med kvällstidningslöpsedlar. Jag råkade nämligen se Expressens löpsedel "Stjärnorna som ska dö i Lost" eller något liknande. Jag vågade absolut inte läsa vidare utan började kisa våldsamt varvat med att täcka ögonen med ena handen. Senare fick jag veta att artikeln handlade om hur producenterna för serien hade hotat vissa av skådisarna med att "ta livet av dem" för att de skulle spela bättre - löjligt va?!

Idag hittade jag en skitsnygg skön halsduk på Åhléns! Dock inga vantar som passade, men jag har tid att leta, för just nu är det inte alls speciellt kallt ute. Den är grålila med små olikfärgade kluttar fastsydda i den...eller det kanske ska föreställa blommor..äh - jag tar ett kort och publicerar det imorgon. Jag måste också visa vår nya kökshörna som Jakob och hans pappa borrar fast nu - det är ett barbord som ska fästas i väggen och jag har just nu tagit paus från att sitta och hålla för Ellas öron. Hon hoppar nämligen till så fort de börjar borra, för det låter fruktansvärt (det är en betongvägg).

Nu ska de snart börja igen, så jag måste fortsätta mitt öronhållande åt Ella. När jag är färdig med det och mina tummar frigörs, ska jag genast börja hålla dessa för att Vera har rätt och att Lost inte alls är slut!


Kommentarer
Postat av: Freddy

Hej Agneta, det här kanske inte alls hör hemma här men finnes det några tips för att montera barbord i väggen? Mvh, Freddy

2006-12-17 @ 18:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0