Knäppa femman

Hatar femman folk som kollar på Desperate Housewives? Deras trailers gör det ju helt onödigt att se avsnitten, de visar ju precis alla avgörande scener i avsnittet redan dagarna innan. Jag hade tänkt spela in Desperate medan jag kollade på fyrans entimmes-sammanfattning av Lostfigurernas bakgrund, men det kanske inte är någon idé att spela in det - jag vet ju redan precis vad som kommer att hända....hmmm - jag undrar om man egentligen inte borde spela in Lostprogrammet istället och spara för att kunna ta fram när man behöver fräscha upp minnet avseende de stackars strandsatta öborna...

Jag är så glad idag, för jag har klippt mig och färgat håret samt passat på och köpa ett par nya beiga manchesterbyxor och en brun manchesterkjol på Kappahl (det får vara nog nu med min halvårslånga rosa period). Eftersom Kappahl har relativt stora storlekar så kunde jag köpa strlk 40(!!!) Näe, jag måste faktiskt lägga av med att hela tiden klaga på min vikt. Jag tänker lära mig tycka om min kropp, för vad har jag egentligen för anledning att inte göra det - den fyller ju verkligen sin funktion - allting funkar ju som det ska och allt annat är faktiskt bara kosmetika, så det så!

Nu ska jag hälla i mig en kaffe, så jag är säker på att klara av att vara uppe till 2200 - vilken nattsuddare jag är va?! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0