Stackars, stackars mig

Den stora öronproppen försvann...för att genast bli ersatt av en minst lika stor på andra örat. Nu har jag gått omkring med en burk över huvudet (känns det som) i snart tre dygn, och ingenting hjälper - stackars, stackars mig....

I går var jag på konferens med jobbet. Det var jätteskönt att umgås med vuxna människor igen, även om dagen kändes väldigt dryg. Jag var supertrött när jag kom hem vid 17.30-tiden. Jag gjorde ett snabbt klädbyte, bättrade på makeupen och försökte förgäves snygga till håret lite, innan jag sprang iväg till kvällens middag. Vi var över 200 personer från hela länet där och en cabaret-grupp stod för underhållning med ett ABBA-medley mellan huvud- och efterrätten. Desserten hade vi inte ätit klart förrän klockan var nästan halv 10, varpå jag - som vanligt - blev döööödstrött och bara måste hem och sova....*suck* När jag hämtat ut jackan i garderoben och var på väg ut genom dörren började cabaret-gruppen sjunga ett melodifestivalmedley, som jag alltså helt missade....*dubbelsuck*

Jag kom hem lagom till att Medium slutade...och fyran som ju nästan aldrig repriserar sina serier...*trippelsuck*

..och inte kan jag beställa min favorit-doft heller. Det är Victoria´s Secret som gör den, och enligt personalen på deras webb-sida så får man inte skicka parfymer till Europa(!!!) Vad är det för himla psycho-regel, undrar jag, mycket irriterat...*jättesuck*

Nä, usch vad synd det är om mig, och inte bara jag som är drabbad - hela min generation har fått lida fruktansvärda krav hela livet. Dagens ungdom vet inte hur bar de har det!!!
;-)



Kommentarer
Postat av: Vera

Jag minns Hacke Hackspett som de visade mitt i Gomorron SVerige en gång i vekan. Det var så tråkigt när man försov sig. Per Ragnar är för evigt förknippad med detta program. Jag brukar se på Hacke med mina barn, men de verkar inte uppskatta honom lika mkt som jag gjorde. Julafton med Kalle ska vi inte tala om. Jag är den enda som vill se det, barnen tycker att jag är patetisk och maken som är amerikan kan inte fatta att svenskarna absolut måste se det varje år....

Din älsklingsdoft heter Rapture eller? Hur kan det vara din doft om den är så svår att få tag i? Har den sålts i Sverige tidigare? Jag fick ett gratis prov av Lacoste's parfym Touch of Pink och jag älskar den. Prova själv på www.gratis.se
Gratis är gott. Prövade även Colgates röda tabletter för bättre munvård.

2005-11-04 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0