Tidsomställning och måndags-tv

Vad konstigt det kändes igår med tidsomställningen...och varför ställer inte videoklockan om sig automatiskt?! Jag hoppas verkligen den kommer att göra det förr eller senare, för jag orkar absolut inte göra det själv. Manualen är lika tjock som en Dostojevski-roman och inte ett dugg mer lättläst. Jag kanske får gå till Clas Olsson och köpa en billig liten digitalklocka som jag kan tejpa fast på video-displayen, sen kan jag ta ner den igen i april ;-)

..och guuuuuud vad Gilmore Girls är bra nu! Jag började nästan böla igår när Luke gjorde slut med Lorelei....men varför gjorde han det egentligen? Allt hon hade gjort sig skyldig till var att dricka Tequila med Chris när hans pappa hade dött. Allt det där andra var ju hennes mammas fel...och knäpp-Chris förstås, förstår inte Luke det?!

Måndagkvällarna skulle ha varit helt perfekta om Boston Legal bara kunde börja någon gång - kl 2100 var det CSI på femman och kl 2200 började Boston Legal på trean. Candice Bergen och James Spader är helt underbara i den serien, ja - t om William Shatner gör skitbra ifrån sig där. Jag börjar dock bli lite orolig över att man inte köpt in fler säsonger av serien, det senaste avsnittet som sändes gick ju i mars-april någon gång....jag tror jag ska maila trean och fråga - jag återkommer i ärendet.

Det var väldigt länge sedan jag hade några intressanta länkar här. Här finns en skitläskig optisk illusion. Jag kunde svära på att ormarna rörde sig, men ser ju när jag fokuserar en i taget, att de inte gör det...

I kväll är det säsongsavslutning på CSI med Tarantino-avsnittet - glöm inte att se det!


Kommentarer
Postat av: persan

Haha, nu har frida fått sitt första paket från rowells, det har inte du.......

2005-10-31 @ 19:33:49
Postat av: Agneta

Sitt första paket?!!! Får hon flera tycker jag att hon kan dela med sig...det ska väl inte vara några problem att komma i hennes kläder, även om det finns en överhängande risk för att strl 36 blir lite väl pösig ;-)...

2005-10-31 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0