Trött

Mitt busyiga liv höll inte i sig så länge, för idag orkar jag inte göra någonting alls. Jag är såååå trött! Ella vaknade kl 12 inatt och skulle äta...och sen igen strax före 0400...och sedan igen klockan 0600, men efter 0400-matningen kunde jag inte somna igen, så jag känner mig som en zombie. Det är tur att jag spelat in CSI och Frasier från i natt, så jag kunde ligga och såsa i soffan medan Ella tog förmiddagsluren och sedan medan hon låg och lekte på golvet efter purématningen.

Nä, detta blir nog inte en dag med snygg sminkning och strukna kläder. Jag hade tänkt såsa omkring i mjukisbyxor och min gamla stickade svarta tröja, men efter att jag, vid ett blöjbyte, fick en stor bajsklutt på ena ärmen beslutade jag mig för att byta tröja....fler klädbyten blir det nog inte idag...såvida mina nya tröja inte beslutar sig för att suga åt sig fler bajskluttar eller kräkfläckar.

*suck*.....12 timmar - så långlivat blev mitt nya fartfyllda, nysminkade och fräschklädda liv...jag får prova igen nästa vecka...


Kommentarer
Postat av: 08

Det var ett väldigt gnällande pådenna blogg, att vara hemma med sin dotter och tvingas gå upp två gånger på en natt och därefter kunna sova med henne dagtid, det verkar inte så farligt!!!!
Det där golfandet verkar gå trögt, har ej läst något om något grönt kort, och är man så självcentrerad att man skriver en blogg om sitt liv, borde man nog ha nämnt det gröna kortet, om det nu var landat.....dags att ge upp golfen och ägna dig åt knyppling eller ngt liknande

2005-10-04 @ 18:19:27
Postat av: Agneta

Ja, jag kommer nog aldrig få ett så fartfyllt och spännande liv med sååå många givande hobbiesar som du med all säkerhet har ;-)
...men jag var faktiskt ute och gick en 9-hålsrunda i söndags - så det så!
...fast grönt kort får jag nog vänta med tills nästa säsong - det börjar ju bli lite tight om tid denna säsongen...

2005-10-04 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0