Vin-trötthet

Hjääääälp - vad fruktansvärt trött jag känner mig! Jag skulle kunna somna sittande...eller stående...eller förresten gående. Har jag tur somnar jag inte ätandes och drickandes, dock - jag ska med en av mammorna i området på lite Tapas-ätande och vin-drickande ikväll och jag ska nog se till att hälla i mig en massa kaffe innan jag går ut. Hmmm...det kanske är bäst att jag håller mig till vitt vin, jag tycker att rött vin brukar stärka olika humör. Om jag är jättepigg och superpeppad är rött vin ett bra val, men är jag det minsta trött, såsig eller har ont ihuvudet så ska jag passa mig dj-ligt noga för rött vin (egentligen kanske man borde undvika all form av alkohol i sådana lägen, men då det verkar alldeles för extremistiskt så väljer jag att begränsa bojkotten till rödvin ;-)

Imorgon ska jag hämta ut mitt La Redoute-paket. De har restnoterat två tröjor, så jag får nöja mig med dessa så länge;

Skit! Bildfunktionen är fortfarande nere - ni får föreställa er dessa istället. Det är ju bara nyttigt att använda fantasin, vetjag!

By the way - jag har fortfarande inte fått min Rowellskatalog mer än 2 månader efter att jag beställde den, de har alltså skitit i att skicka ut den. Himla skit-Rowells! Må era lager brinna och era kunder returnera allt de har beställt med arga kommentarer ;-) Oj, jag är ju faktiskt ganska bra på förbannelser - jag kanske borde bli trollgumma.

Nej - nu måste jag fixa håret och sätta på kaffet, så att jag orkar vara vaken längre än till 21.00 ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0