Åre, smink och kändisar

Åååhhh vad härligt det var med lite tid i bassängen och i Sauna world (bastuavdelningen) på hotellet i Åre. En ansiktsbehandling i Spa-avdelningen var ju inte heller helt fel. Som avslutning på ansiktsbehandlingen lade hon en lätt foundation i puderform, och rackarns vad snygg jag blev i ansiktet - huden blev slät och jämn och jag såg såååå mycket piggare ut. Dagen därpå gick jag tillbaka till Spaet och köpte foundationen, ett rouge, ett läppstift samt den speciella borsten man ska använda för att foundationen ska sitta ordentligt - 1 200 kr(!!) Så nu är det bäst att jag får ett aktivt liv och börjar vistas bland människor på dagarna, så att jag får anledning att sminka mig varje dag...fåse - imorgon ska jag gå till fotoateljen och hämta Ellas bilder, men sen vet jag inte om det händer så mycket mer under denna vecka. Det känns lite onödigt att gå ner på sta´n och planlöst vandra runt i affärer varje dag bara för att visa upp mig med smink....och vem ska se det förresten...?

*suck*...jag behöver ett mer spännande och utåtriktat liv, om inte för min egen skull, så för att kunna visa upp mig snyggt sminkad ;-)

I Åre fick t om Ella bada i sina nya badblöjor med fiskar på....men jag fick ha henne i knät för det sprang omkring en massa läskiga två-åringar som plaskade upp en massa vatten i Ellas ansikte hela tiden....djäkla huliganer ;-)

Jag läste precis på text-tv att Robbie Williams sa att han är "helbög" - ojojoj, vad himla spännande då.....eller jo, egentligen tycker jag ju det, för jag var tvungen att bläddra fram till den sidan och läsa mer. Här är lite mer kändisskvaller: De glömda fotografierna på kändisarna som de vill att vi inte ska se dem(!)


Jag kände knappt igen Teri Hatcher eller Catherine Z, och jag kände definitivt inte igen Angelina Jolie....hon kan väl aldrig ha lagt ner några pengar på plastikkirurgi...eller?

Ikväll är det Lost....jag undrar hur det gick för gänget på flotten...och om den där Arzt blir uppäten av monster i kvällens avsnitt...

Yippie - en jobbarkompis ringde nyss och sa att hon skulle bjuda på ost och vin på jobbet imorgon kväll och undrade om jag ville komma...vilket utmärkt tillfälle att testa mitt nya smink ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0