Festprisseri och TP

Jag tror minsann att jag så smått börjar komma tillbaka - igår var jag ute med Maria ända till.....kl 2200(!!!!) Vilken liten nattsuddare jag har blivit ;-)

Nej, men det kändes faktiskt himla skönt att kunna sitta och äta, dricka och prata utan att nästan falla i koma av trötthet. Jag var inte det minsta trött när hennes buss gick 21.45...fast det är klart - jag somnade ju före 2300 i alla fall...och jag var minsann lite bakis imorse (efter endast 3 glas vin). Det kanske knappast kan kallas festprisse-beteende precis.

Jag har känt mig väldigt nöjd över mitt liv - glad och tacksam för min familj, mina vänner och mitt jobb. Jag trivs i vårt hem och - trots allt gnäll om min vikt och det faktum att jag fortfarande inte kommer i mina pre-graviditetskläder - är jag faktiskt nöjd med mig själv också. Jag tyckte jag hade allt jag behövde....tills min bror tipsade mig om allt som fanns att köpa på TP-sidan. Jag ser nu vilka rejäla luckor som finns i mitt liv, och den första åtgärden för att fylla dessa är att genast köpa detta! Jag skulle dock hellre vilja ha en svensk version, för i den amerikanska finns säkert en massa tv-program o dyl som aldrig visades i Sverige, frågan är om jag orkar vänta.....det kan ju dröja flera år innan man gör en översättningen av detta....*djup suck*

Nåja, det dröjer nog inte så länge förrän de släpper det nyaste TP´t på svenska - Vol 6 - här kan man provspela, vilket jag har gjort....i nästan 40 minuter(!!!)


Nä, nu har jag matat, bytt på, klätt om och nattat Ella så nu hade jag tänkt ta en öl. Hon har dock inte fattat att hon är nattad, för hon ligger och protesterar högljutt...hon förstår nog inte att det är kväll. Jag ska gå in och försöka förklara det för henne så att jag kan unna mig min öl nån gång.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Sluta genast "tjuvträna" på TP-frågorna!

2005-09-17 @ 01:20:56
Postat av: gud

i mitt rike har det förekommit olovlig inpluggning på TP-frågor, om detta fortgår kommer min vrede att drabba er i form av en syndaflod

2005-09-17 @ 10:45:22
Postat av: moldavien

Ett litet länktips i all välmening att fördriva tiden med som alternativ till att följa med din man och hans golfande kamrat. På www.exet.nu finns ett fantastiskt minigolfspel där man kan öva upp sina puttar, klicka bara på spel och miniputt så kommer man fram. Varning-Det är extremt beroendeframkallande!!!!!!!

2005-09-17 @ 10:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0