En sak till....

Idag var första riktiga dagen tillbaka på jobbet efter mammaledigheten, och det var jättekul att träffa alla igen. Jag har även fått flera nya spännande arbetsuppgifter som jag känner mig himla peppad inför, men det roligaste var ändå att kontors-shoppa på lunchen. Visst, vi har ett förråd på jobbet där man kan gå och kvittera ut pennor och block och dylikt, men de är sååååå fula och tråkiga. Jag är en kontorsmaterielsnobb och bara ääääälskar att köpa nya block och pennor och kalendrar. Det är synd att vi inte använder bänkpapper på jobbet, för det fanns jättemånga snygga i bokaffären.

När jag slog upp min filofax imorse för första gången på länge, upptäckte jag att den tog slut i december 2005. Idag blev det alltså nya sidor till filofaxen. Vi får se om jag kanske behöver ett nytt block imorgon...och några pennor som inte läcker.....och kanske några snygga dokumentmappar i käcka färger ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0