Fantasier

Nä usch vad dåligt jag sov i natt, och för en gång skull var det inte Ella som höll mig vaken. Jag kan inte sluta fantisera om den där sommarstugan. Inatt hann jag bestämma vilka av ägarnas gamla möbler som skulle slängas samt möblera den stora stugan med våra egna saker. Jag hann planera flera stora hel-helgsfester som vi ska ha nästa vår och sommar samt en invigningsfest i september lagom till min mans födelsedag. Jag fantiserade även om alla kompisar som skulle komma dit och bo, kompisar som man aldrig hinner träffa längre men som man kommer att kunna intensiv-umgås med i den underbara stugan. Vi ska ta vår lilla motorbåt och åka ut och fiska, vi ska grilla varje kväll och vi ska spela krocket, boccia och boule på den sluttande gräsmattan hela eftermiddagarna. Det fanns inga kaffebryggare så jag började fundera på var jag kunde köpa enkla billiga kaffebryggare till huset och gäststugan....eller ska vi låta gäststugan vara och överlåta inredandet till min bror och hans sambo, så att det liksom blir deras lilla bo?

Nä, hjälp vad arg jag blir om vi inte får den. Jag orkar inte ens tänka på det...

Höga förväntningar inför budgivningen? Nä, inte alls!!!

;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0