I väntans tider

Prisa Gud - idag kom skatteåterbäringen!! Mot Sherw....MQ och Tindra (butiken som säljer Fransa, Vila och St Tropez-kläder här i stan)! Eller kanske snarare "Mot stugan!!" Pengarna kan ju läggas till stugköpet.....även fast det knappast var några jättebelopp det handlade om.

Nu är det mindre än en vecka kvar innan vi får stugan. Jag har nämligen bestämt mig för att vi kommer att "vinna" den där budgivningen....frågan är bara hur mycket vi kommer att tvingas betala. Vi får väl dra in på annat. Behöver vi egentligen bilen, mat, blöjor odyl när vi kan sitta i stugan och äta bär, löv och gräs och använda granris som blöjor ;-)
Bär3Bär1
(Bilder från Livsmedelsverket...och - nä, jag brukar inte studera livsmedelsverkets råd. Jag googlade bara "bär" och tog de första bilderna jag hittade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0