Kärlek vid första ögonkastet

Nä, usch vad svårt det är att se sådär lagom blasé ut på stugvisningar. Den första stugan vi tittade på var bara såååå jättehärlig att jag ville hoppa och studsa runt på tomten av lycka...fast det hade nog varit svårt, då tomten var brant sluttande. Det ska bli budgivning om en vecka eller två, så vi får se hur det går. Den enda nackdelen var väl att alla inventarier ingick i köpet. Varje gång vi har köpt nya möbler har Jakob nämligen envist sparat på de gamla och sagt att dessa blir jättebra i sommarstugan. Eftersom vi aldrig haft någon sommarstuga att ställa dem i, så har vi tvingats hyra ett ytterligare förråd att lagra dem i. Nu när vi äntligen har chans på vår alldeles egna lagerlokal för gamla möbler (sommarstugan alltså) - ja, då ingår de gamla möblerna från förra ägaren(!!!) Nu låter jag säkert himla otacksam för några av inventarierna är säkert bra att ha (inte minst motorbåten) men jag vill gärna slippa vårt extra förråd. Hmmm...man kanske tvingas köpa ytterligare en sommarstuga så att man äntligen blir av med sitt gamla rat ;-)

Ojdå, vad himla självsäker jag låter. Vi har ju faktiskt inte fått stugan än och det finns flera intressenter som anmält sig till budgivningen......men de ska passa sig dj-ligt noga om de tar min stuga ifrån mig, för då kommer jag dit och...och....och kastar mina gamla möbler på dem(!!!)

Så här läcker är den;
Fin stuga1

...och en bild till;
Fin stuga2
..och den lilla egenhändigt muddrade stranden nedanför stugan;
Fin stuga3
..och inte behöver jag krampaktigt vifta med insektssprayen på väg ut till utedasset - det finns en riktig spol-toa i huset(!!!!!!)
Fin stuga4
Och här uppe ser man det generösa 2-rumsgästhuset med eget kök och mulltoa;
Fin stuga5
 Och här är solnedgången som man ser från altanen, matrummet och sovrummet;
Fin stuga6

Jag hoppas att ingen av er kan lista ut ver detta hus ligger, för stackars er om ni börjar bjuda emot mig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0