Nätshopping och eufori

Jag har länge gått och ondgjort mig över den stora och akuta bristen på bra klädbutiker i Umeå. Vi har några få bra klädaffärer, men vi saknar såväl Zara som Mango. Men kolla här!!

Zara har tyvärr ingen online-shopping, så jag får nöja mig med att gå omkring och vara bitter - något som jag har lång och dokumenterad erfarenhet av ;-)

...fast det är klart, det går ju inte så bra att prova kläderna via internet, så det kanske inte gör något...

*telefonen ringer och jag springer och svarar*

10 minuter senare -

Tjohooo - nu är det bara en dryg vecka kvar innan vi får tillträde till vår alldeles egna stuga!!! Ägaren ska frakta bort några saker (ett par tavlor, en matgrupp, verktyg och en hammock...tyvärr, jag bara ääääälskar hammockar) och sedan ska vi träffas i stugan nästa lördag (2/9) kl 12.00 för att få nycklarna samt en genomgång av allt som behöver göras inför vintern. Han lovade att hjälpa till med vinterförberedelserna, vilket känns schysst tycker jag.

En aaalldeles egen jättemysig stuga...*suck*

Här är bilder på vår stuga (jag vet att jag publicerat dem förut, men jag får inte nog);
Fin stuga5Fin stuga3Fin stuga2Fin stuga1
Hjälp - vad snygg den är!!
*snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0