Tv-shoppande

Under de senaste veckorna har Jakob tjatat om att köpa en Orbitrek, en sådan där super-effektiv träningscykel som de har på tv-shop. Jag hittade den även hos Haléns, som dock ville ha 500 kr i fraktavgift så de får behålla sina himla maskiner själva. Tvins (tv-shop) sålde cykeln för 100 kr mindre och med endast 199 kr i fraktavgift, så jag har nu blivit en tv-shopskund. Jag har alltid tyckt att det känns så sorgligt att handla där, eftersom det får mig att verka så uttråkad och lättlurad. Tv-shoppande är till för folk som kan sitta och glo på en hel infomercial och sedan totalt falla för de urlöjliga säljargumenten. Även om denna beskrivning med jämna mellanrum faktiskt stämmer in på mig så har jag ändå förnekat detta genom att vägra handla på tv-shop...tills nu. Det dröjer väl snart inte länge innan jag får för mig att beställa Table Mate med medföljande fjärrkontrollshållare, en Scunci steamer - den praktiskt bärbara ångtvättsrengöraren  eller den fantastiskt mångsidiga Magic Bullet  (som jag faktiskt är lite sugen på i smyg)
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0