Julklappstips

I år har jag helt missat mina dagliga julklappstips så i ett försök att kompensera för mitt oförlåtliga överseende har jag idag en liten tipslista.

1. Om man känner sig för pigg på jobbet och har alldeles för lätt att koncentrera sig på de där rapporterna man ska läsa – varför inte en liten avledningsmanöver?

2. Om man vill ha sina pepparkakor för sig själv – använd dessa formar. Förhoppningsvis får man ha de ifred om de redan ser halvätna ut.

3. Har man inget mer stimulerande att göra än att kolla på klockan, så kan man väl föröska göra det lite mer spännande.

4. Den här hade jag faktiskt som julklappstips förra året också, men jag tycker fortfarande den är himla cool.

5. Och det här är för de som tycker det är jättetråkigt att dricka öl…eller..

Fler tips imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0