Desperationsblogg nr 4 samt lite sjukvårdsupplysning

Åååhhh vad tråkig jag är idag (som omväxling). Jag kommer inte på något spännande att skriva så nu - Ännu en lista *förlåt*;

Four jobs you have had in your life:
1. Montör på Scania
2. Städerska
3. Vårdbiträde
4. Utredare på en statlig myndighet

Four movies you could watch over and over:
1. Midnight Run - en uuuunderbar actionkomedi med bl a Robert De Niro!
2. Jack the Ripper - den engelska tv-serien i 2 delar med Michael Caine och Jane Seymour som gjordes till 100-års"jubiléet" av Ripparen (1988, alltså). Det är egentligen ingen film i teknisk mening, men det skiter jag i.
3. Breakfast Club - den härliga 80-talsfilmen med hela Bratpacket i roll-listan.
4. Hmmm...minns inte så många filmer, jag kollar ju mest på tv....

Four places you have lived:
1. Sundsvall
2. Södertälje
3. Umeå
4. ehh...tja, Umeå igen då...jag är ju inte precis någon Globetrotter ;-)

Four TV shows you love to watch:
1. CSI (allihopa)
2. Desperate Housewives
3. Medium
4. Lost, Gilmore Girls, Stilpoliserna, Frasier, Scrubs, gamla Vänner-repriser...äh - allt, egentligen!

Four places you have been on vacation:
1. Thailand
2. Italien
3. Spanien (Barcelona)
4. London samt charter-köret.

Four websites you visit daily:
1.Äh, jag hinner ju inte ens blogga varje dag längre, och har ingen tid framför datorn utan att Ella river i sladdar och ska trycka på alla knappar på tangentbordet....

Four of your favorite foods:
1. Choklad
2. Godis
3. Fet mat
4. Kaffe....ojojoj, jag är nog ingen idealisk viktväktar-kandidat inser jag nu. Det kanske inte är så konstigt att jag klagar så mycket på dieten och började böla efter den senaste invägningen, när vågen visade plus efter alla uppoffringar.

I förkylningstider behöver man lära sig om hur man effektivast kan skydda sig mot alla bacillusker som flyger omkring. Om man nu inte känner för att läsa på om förkylningssymptom och handhygien, finns ett roligare sätt - snorbobban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0