Intressant väskbloggning

Idag kommer jag inte på något kul att skriva över huvudtaget, så jag bestämde mig för att göra en desperationsbloggning. Flera bloggar publicerar då och då innehållet i sina handväskor, som nästan undantagslöst är mycket städade och välplanerade, med dyrt och snyggt smink i sina chica förpackningar och inga skräpiga kvitton eller gamla godispapper.  Jag misstänker starkt att bilderna är riggade, för jag tror inte det är så vanligt med välorganiserade handväskor. Jag packade upp min idag och tog detta oretuscherade foto;
Stökig väska
Mitt illa planerade väskinnehåll bestod idag av:
En plånbok, ett matchande nyckeletui (som dock inte matchar själva väskan), ett par handskar, min mobil, en tändare (för rök-nödfall), en penna, två nikotintuggummin, en stegräknare från viktväktarna (som inte funkar, för när jag gick en 45-minuterspromenad i veckan visade den endast 80 steg!!!!!), en gammal Vicks-tablett som ligger kvar sedan min förkylning i november, inte mindre än tre förpackningar med våtservetter (som jag har för avsikt att använda innan jag ska äta/fika men alltid lyckas glömma), tre olika läppstift samt en kajalpenna (som ligger kvar sedan jag sist var på after work för tre veckor sedan). Slutligen hittade jag även en rabattkupong från ICA Maxi som upphörde att gälla för ca 1 månad sedan.
Just det - så ser min oorganiserade och opraktiska handväska ut!
Det var väl en synnerligen intressant bloggning från min sida ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0