Kanalförvirring och curling-avund

Trots att OS varit väldigt framgångsrikt för Sveriges del och erbjudit många timmars underhållning, så har det även inneburit att jag missat en del av mina serier. Jovisst har jag video, men jag har vid flera tillfällen misslyckats med mina inspelningsförsök. Ella fick nämligen tag i video-fjärrisen förra veckan och lyckades möblera om bland kanalerna, vilket resulterade i att flera av inspelningsförsöken misslyckades. Förra helgens CSI Miami-inspelning bestod t ex av ett timslångt program på Discovery om myror(!!!) Nä, usch vilka omänskligt hårda motgångar jag får ta i mitt liv....och så tapper jag är som ändå reser mig ur dessa eländiga situationer gång på gång. Men, men - vad har jag för val, med tanke på att jag är en sådan förebild för så många människor i världen ;-)

...och på tal om OS - curlingtjejerna satt i tv-soffan på fyran i morse, och rackarns vad snyggt klädda de var!!
Curlingoutfit

Krispigt struken vit skjorta och stickad V-ringad slipover - sååå Lorelai Gilmore, sååå rätt!! Hmmm...jag undrar var man får tag på de där slipovrarna någonstans? Jag kanske måste börja träna curling, bli skitbra och uttagen till landslaget, resa tillbaka i tiden och delta i Turin-OS - Jaaaa, vilken bra plan!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0